Článek Balicí techniky 2

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Balicí techniky 2

20. 05. 2018 - 17:43

sayonara: Sestru balil týpek sdělením, že má skvělé vlasy, že mají barvu jak pochcaná sláma. Další týpek ji balil oznámením, že má opravdu velkou bradu. Úspěch to nemělo, můžeš to přidat do databáze balicích hlášek.

---
sayonara.pise.cz

20. 05. 2018 - 17:45

zlomenymec: Asi nějací další čtenáři této knížky

---
zlomenymec.pise.cz

20. 05. 2018 - 18:14

tlapka: No, ještě, že už jsem tak dlouho zadaná. V šestnácti bylo všechno tak nějak... jednodušší.
Ekonom Aleš na to jde parádně. Ale upřímně, s tou vtipnou drzostí, nevím, nevím. Nechci tě odrazovat, ale trochu se obávám, že ta je z velké části vrozená. Znáš to, když dva dělají totéž, není to totéž. Adam v tom očividně umí chodit, protože podpořil svoje slova i neverbálkou. A taky to bude působit jen na určitý typ holek. A teď je otázka, jestli chceš imponovat tomu typu holek, který letí na podobné týpky?
Ale na druhou stranu, po troše tréninku, proč ne?

---
tlapka.pise.cz

21. 05. 2018 - 21:29

zlomenymec: Ále, bude stačit pár cvičení z té knížky a bude ze mě drzoun dřív než bys stihla říct "Ty jsi ale blbá, žejo?"
Ne, kecám, já si to samozřejmě budu muset upravit podle svého

---
zlomenymec.pise.cz

20. 05. 2018 - 21:17

myfantasyworld: Heleď a není to náhodou spíše kniha zařazená do špatné kategorie a nemá být zařazena do humoru? Já jsem se krásně pobavila. Hlavně u těch odpadků, já bych od toho člověka hned utekla, kdyby mi tohle řekl.
Nejlíp mi to připadá, jak na to jde Aleš s tématem.
A ta drzost, to fakt ne, toho kluka bych poslala do háje, kdyby mi řekl něco, co by nebylo pěkné. Provokování v určitých mezích ano, ale když už toho člověka znám, když už jsme se seznámili a bavíme se spolu.

---
myfantasyworld.pise.cz

21. 05. 2018 - 21:30

zlomenymec: Aha! To jsou ale cenné informace! Je dobré vidět, že mám na dobré/špatné záminky stejný názor jako většina místních píšaček

---
zlomenymec.pise.cz

20. 05. 2018 - 22:49

iva: Rejžo, zlato, tu knihu vem a věnuj ji nejbližšímu bezdomovci, aby s ní přiložil do ohně. A bude to poprvé, kdy ta kniha spáchá dobrý skutek.
Boha jeho, vždyť jsou to sračky.
Holka, která se nechá sbalit týpkem, který jí dává najevo, že teda nic moc, ale tak holt teda jo, je blbka. Nechceš randit s blbkou, že ne?!

Ještě pár takhle zoufalých článků a já se zeptám Amálky, jestli by si pro tebe nevyšetřila trochu času

21. 05. 2018 - 21:45

zlomenymec: To se teda jako docela mejlíš, Ivushko, protože to jsou metody ověřené mnoha lidmi, kteří pak Baránkovi píšou, že to funguje a sám Baránek je velký znalec žen, takže
...
...
...
Teď vážně
Vždyť vidíš, že to sám rozlišuju na dobré příklady a špatné příklady a beru si z toho to, co se bude hodit mně. Nedokážu si představit, že bych se nějaké holky zeptal, jestli ty kluky má najednou, nebo je střídá To fakt nevím, jakýmu typu holky by tohle zaimponovalo, ale rozhodně ne takové, se kterou bych chtěl být

Co je v domě, není pro mě

---
zlomenymec.pise.cz

22. 05. 2018 - 14:27

iva: Říká ten, co po mně chtěl tipy na nezadané kamarádky. Tak víš co?

22. 05. 2018 - 20:05

zlomenymec: Nebo počkej, Amálka bydlí v Praze?

---
zlomenymec.pise.cz

22. 05. 2018 - 21:08

iva: V Lochovicích. Jezdí na koni, dělá historickej šerm a studuje v Plzni Ergoterapii.
Ale vždyť ty nechceš

22. 05. 2018 - 21:51

zlomenymec: Tak to je stejně všecko hrozně daleko

---
zlomenymec.pise.cz

24. 05. 2018 - 10:35

iva: Výmluvy

24. 05. 2018 - 20:43

zlomenymec:

---
zlomenymec.pise.cz

21. 05. 2018 - 09:41

mow: To máš pravdu, proto jsem taky nic z té knížky nikdy nepoužil (ono taky nebylo pro koho a kvůli komu). A ano, čteš tu zaktualizovanou verzi, já mám tu starší, o pár let později jsem četl s Baránkem rozhovor v Maximu, kde tvrdil, že jeho knížka pomohla spoustě lidí, včetně jeho kamarádů.

Já bych nebyl tak radikální jako Iva, faktem ale je, že s některýma postupama z kníky budeš u některých holek za namachrovanýho kreténa. Ono trochu té drzosti, zdravé kuráže je potřeba, ale snadno se to dá přepálit a pak budeš namistrovanej blbeček.

Autor taky nějak chybně předpokládá, že existuje jeden typ dívek. Každá ženská je originál, každé imponuje trochu jiný styl dvoření, mluvy, oblékání, humoru. To, jestli nakonec zaboduješ, ovlivňuje stovky nanofucktorů. Určitě podle té knížky nejeď doslova, nicméně něco z ní určitě smysl má, to by si ji, dámy, musely přečíst celou. Ale pokud tě zbaví nesmělosti z pohlaví (něžného), pak splnila svůj účel.

---
mow.pise.cz

21. 05. 2018 - 21:46

zlomenymec: Jojo, s tím vším souhlasím

---
zlomenymec.pise.cz

21. 05. 2018 - 10:12

kari: Já teď budu možná působit klišovitě a předpokládám, že nepřijdu s ničím, cos ještě nevyzkoušel, ale - co internetové seznamky? Ony občas i Tinder, Badoo a podobné jednoduché služby dokáží učinit zázrak. Samozřejmě, že z pozice chlapce se očekává, že bude lovit a ne že budeš loven. A nebo bych určitě nezavrhovala i ty klasické seznamky jako Seznamka.cz a dalších X, které Ti Google vyplivne.

Podle mě to umíš s písmenky, takže proč se snažit honit úspěch slabší stránkou (tedy tím oslovováním z očí do očí), když lze děvčata uhánět tou silnější?

---
kari.pise.cz

21. 05. 2018 - 21:47

zlomenymec: Seznamky mám projité skrz naskrz a nic, takže tam mi pšenka fakt nepokvete

---
zlomenymec.pise.cz

22. 05. 2018 - 11:30

kari: No... a co sociální skupiny? Myslím třeba nějaké prostředí lidí, které pojí stejný zájem? Tedy, nepředpokládám, že by Tě to nenapadlo, jen mi je blbé napsat něco ve stylu: "Jsi ztracený případ, pane Meči"

---
kari.pise.cz

22. 05. 2018 - 21:51

zlomenymec: Bohužel, internetové prostředí jsem, myslím, vyčerpal do mrtě

---
zlomenymec.pise.cz

21. 05. 2018 - 11:22

lvice: Kniha asi slouží hlavně k tomu, aby člověka namotivovala, dodala mu odvahu a ukázala, že když nejde o život, o nic vlastně nejde.
Taky mě napadly seznamky, jak píše Kari. U mě nefungujou, ale třeba moje sestra se takto před pár měsíci seznámila a už maj naplánovanou společnou dovolenou. Nebo jedna kámoška ze základky - ta už má s pánem 2 děti, farmu plnou zvířat, restauraci a obchod.

---
lvice.pise.cz

21. 05. 2018 - 21:48

zlomenymec: Lvice, povidám, půjdeme spolu lovit do Světa saun!

---
zlomenymec.pise.cz

22. 05. 2018 - 10:45

mow: No, já si včera ještě prošel ty diskuze na webu ohledně tý knížky, konkrétně třeba Omlazeni.cz, a tam ji dost odsuzujou. Že je vhodná tak pro 18-25letý, ale muž nad 25 by z ní vycházet rozhodně neměl. To vlákno sem dávat nebudu, možná by tě demotivovalo.

Na druhou stranu, Omlazeni je ženský web. Představa, že si holky čtou knížku, jak je balit, je úchylná. Tam se jim nedivím, že tu knížku odsuzujou a že jen pár z nich by bylo ochotno přiznat, že to funguje. Možná je to svým způsobem pro ně ponižující, že vůbec někdo měl tu nebetyčnou drzost, a ještě to byl Čech, sepsat knížku o tom, jak nás dostat A přiznat, že na mě by fungovala nějaká "blbá" knížka? Nikdy bych nedával tu knížku číst ženským, ale jednou jsem musel - jednak mi některý situace přišly fakt ulítlý a chtěl jsem vědět, zda to může fungovat, a druhak mi chyběla konverzační thémata.

Já už si to z hlavy nepamatuju, ale ty všechny modelový situace nejsou vymyšlený, ne? Že by si je Baránek vycucal z prstu. Jestli si ho pamatuji dobře, on sám byl nesmělý a myslím si, že většina postupů byla vyzkoušena v praxi, tím nechci říct, že to funguje na každou. Ale určitá dávka drzosti je potřeba, bez originální drzosti se moc daleko člověk nedostane, jen se to nesmí přehnat. Obligátní "Nešla bys na kafe?" sice může fungovat, ale občas to chce něco sofistikovanější. Zde rozhovor s Mistrem Yodou (2009):

http://1url.cz/ttAnr

http://1url.cz/jtAni

A ta věta "Lvice, povidám, půjdeme spolu lovit do Světa saun!" je kouzelná (ona je lvice a jdete spolu lovit)



---
mow.pise.cz

22. 05. 2018 - 20:27

zlomenymec: Tak 18-25 let je moje cílová skupina Já rád mladý maso *úchylný smích*
To dát číst / nedát číst je těžký. Potřebuju znát názor místních odbornic, na druhou stranu je docela dobře možné, že je rozdíl mezi tím, co ženCké chtějí a co říkají, že chtějí
Všechno to jsou prý reálné situace, které mu někdo poslal nebo je sám zažil. Tak těžko říct

A já jsem Mečoun, to je taky masožravec

---
zlomenymec.pise.cz

22. 05. 2018 - 11:21

walian: Já ti nevím, ale na mě i většina těch, které jsi zařadil do kategorie dobré, působí dost uměle a asi bych na ně nezareagovala.
To s tou ochutnávkou v supermarketu mi přijde ještě celkem fajn, když jsem dělala chvilku v trafice, tak bylo občas taky příjemné si s někým jenom tak poklábosit o tom, jak to jde či nejde, a kdyby se někdo potom třeba na kontakt zeptal, tak by mi to přišlo milé. Ale říct mi někdo, že "Není moc obvyklé vidět dívku číst _______", tak bych mu možná tak odpověděla, že si jako dívka můžu číst co chci, díky za názor, a to pokud bych se vůbec s odpovědí obtěžovala. Stejně tak někdo, kdo by na mě tak nenápadně čekal před supermarketem, by ke mě vzbudil spíš nedůvěru, než potřebu dávat mu číslo.
Za mě se asi prostě zeptat na něco neutrálního (Nevíš, kde je tady... / Neznáš nějakou pěknou kavárnu?/ Nevíš, jak bych se dostal...) a pak na to zkusit navázat hovor a zeptat se na to číslo, nebo jenom jestli by někdy někam nechtěla zajít.

---
walian.pise.cz

22. 05. 2018 - 11:27

walian: Ještě mě teď napadlo k té druhé situaci (knížka ve vlaku), že jsem kdysi někde četla (a osobně to na mě taky nepůsobí moc dobře), když holce dáváš kompliment tím způsobem, že tím "shazuješ" ostatní holky, tzn. třeba něco ve smyslu "Tohle holky moc často nedělají" nebo "To se u holek moc nevidí, že..." Ale asi to záleží na tom, jak moc feministické tendence daná slečna má

---
walian.pise.cz

22. 05. 2018 - 20:29

zlomenymec: Ale co když to právě zalichotí, jakože je výjimečná, není jako ostatní a tak? To dneska přece frčí, být originální

---
zlomenymec.pise.cz

22. 05. 2018 - 20:28

zlomenymec: Je to jasný, tebe prostě učaroval ten švarný junák co se tě ptal na tu kavárnu, že

---
zlomenymec.pise.cz

23. 05. 2018 - 16:57

alkoholik: jednů sem skoro "sbalil" motorkářku - zastavila na odpočívadle, já vedle ní. Chvílu sem obcházal kolem jejího stroja a pozoroval ju. Pravím "parádní mašina, así se na ní dobře sedí co?" neco začala o motorce toš sem jí skočil do řeči "jó motorka dobrá, ale já myslel tvůj zadek" (měla ho trošku věčí). Čekal sem facando nebo nějaký pojeb. Zasmála sa a nechala sa pozvat na kafé za skoro 4 eura
jak tu někdo píše že vtipnů drzosťů ne ne, tak bych spíš řekl že záleží na osobě, to že by to nezapůsobilo na jednu neznamená že to nezapůsobí na druhů. Ale teda někeré příklady...

---
alkoholik.pise.cz

23. 05. 2018 - 21:52

zlomenymec: Tak ono určitě záleží na koho natrefíš. A zrovna motorkářky asi snesou trochu peprnější humor. Vím, že když jsem s tátou jezdíval na motorce, tak jejich oblíbený pozdrav byl "Tak co, vy kožený prdele?!"
A víc jak kafe z toho nebylo? A co vůbec ta tvoja "současná"? Jak to vypadá?

---
zlomenymec.pise.cz

23. 05. 2018 - 21:07

zlozana: Tak takhle jsem se dlouho nepobavila Prosím tě, kdybys náhodou někdy objevil taky knížku o tom, jak sbalit chlapa, dej vědět - docela by se hodila. Minimálně pro pobavení, protože si teda vůbec nedokážu představit, že bych někdy někoho cizího oslovila. V tvém snažení ti samozřejmě držím palce, snad jsi větší odvážlivec jak já!

---
zlozana.blog.cz/

23. 05. 2018 - 21:54

zlomenymec: Na takovou jsem myslím nenarazil, ale v té knížce je i kapitolka pro ženy, kde vysvětluje jak na to. Ale je to fakt krátký
Ono se vlastně pořád tak nějak tvrdí/převládá názor, že muž by měl být ten aktivnější, takže co si má počít chudák holka, když si chce někoho ulovit sama, na to už moc návodů není

---
zlomenymec.pise.cz

23. 05. 2018 - 22:00

zlozana: No tak to je teda pěkný, když o chudáka holku nikdo nestojí, tak asi nemá šanci si někoho ulovit sama! Ten svět je teda nespravedlivej...

---
zlozana.blog.cz

23. 05. 2018 - 22:08

zlomenymec: No já měl vždycky za to, že ženCký to mají od přírody prostě jednodušší Že stačí výstřih a zakoulet na dotyčného očima a je to A kdyby to nepomohlo, tak nějaké naznačení typu "Achjo, pátek večer a já jsem sama doma...!"
Svět_podle_Mečouna.avi

---
zlomenymec.pise.cz

23. 05. 2018 - 22:14

zlozana: No... Tak že bych si ten výstřih třeba vycpala?
Možná radši zkusím to druhý - Ach jooo, je pátek večer, teda vlastně středa večer (doufám, žila jsem teď zalezlá v kobce, nevím, co je za dny) a já jsem sama doma...
Tak schválně, čekám nápadníky.

---
zlozana.blog.cz

23. 05. 2018 - 22:27

zlomenymec: Vycpávky neeee! To se nedělá, na to jsou paragrafy, viz konec této písničky https://www.youtube.com/watch?v=90rHFreKjvs

No tady jich moc nenajdeš, sem mi chodí hlavně ženCké

---
zlomenymec.pise.cz

23. 05. 2018 - 22:33

zlozana: Fakt skvělá písnička!
Sakra! Ale proč ty se vlastně složitě učíš balit ženskou, když máš všechny ženský tady?

---
zlozana.blog.cz

23. 05. 2018 - 22:37

zlomenymec: Upřímně? Protože si ještě žádná z nich neuvědomila jaká jsem skvělá partie

---
zlomenymec.pise.cz

23. 05. 2018 - 22:45

zlozana: Já jsem to tady teda ještě neprojela úplně dokonale.. ale už jsi zkusil vypsat všechny tvé výhody hezky do jednoho článku? Určitě po tobě pak hned skočí! (Obzvlášť, jestli mezi tvé koníčky patří vaření, žehlení a uklízení)

---
zlozana.blog.cz

24. 05. 2018 - 20:42

zlomenymec: To nikdy nedělám, protože bych mohl dopadnout jako chudák Jon, viz:
http://zlomenymec.pise.cz/img/225480.jpg
Aneb nikdy neberte svůj rozum do hrsti, nebo byste taky mohli zjistit, že je vaše dlaň prázdná...

---
zlomenymec.pise.cz

24. 05. 2018 - 10:37

iva: Rejža kecá. My ho tu všechny milujeme, ale on sám je zastáncem hesla: Co je v domě, není pro mě

24. 05. 2018 - 20:43

zlomenymec: Ticho tam vzadu

---
zlomenymec.pise.cz

25. 05. 2018 - 18:52

rebarbora: Řekla bych, že máš k tomu celkem zdravý přístup S tou „vtipnou drzostí“ bych byla celkem opatrná – koneckonců první dojem je jen jeden, a mně osobně by nějaké přiblblé poznámky (jakože rádoby vtipné a sršící povýšenectvím) spíš naštvaly s tím, že bych si dotyčného zařadila do škatulky „debil“ a tudíž nezájem Ale možná to mám jinak, než zbytek populace z Venuše Jinak co se týče krocení koní, možná by si pan autor měl přečíst něco od Montyho Robertse
PS: Ta fotka s Keanu Reevesem mě na chvíli vážně odbourala

---
rebarbora.pise.cz

17. 06. 2018 - 14:33

damn-girl: Ty jo, na mě někdo cizí čekat před obchodem a ptát se mě, čím jedu, tak mě naprosto viděsí k smrti . Taky jsem neměla ráda, když jsem chodila na brigádu do rockovýho klubu, kde jsem se znala s barmanama a chodili za mnou maníci jako "Co ty tady tak sama? Dáme něco k pití?" Sorry kámo, ale já si od člověka, kterýho vidím poprvé fakt nenechávám objednat pití, ani kdybych u té přípravy celou dobu stála. Naopak mě velmi pobavilo, když jsem tam jednou poposedávala u vstupu a čekala na příchozí a jeden maník si mi z ničeho nic sednul na klín a našpulil pusu. Joo oto mě fakt pobavilo , tomu se vesele směju ještě teď. Nejvíc ale nesnáším dvě hlášky "Co ty tady tak sama." nebo "Tváříš se smutně, stalo se něco? Můžu ti nějak pomoct?" To je chvíle, kdy mě svědí pěst, držím ji v kapse a jen si představuju, jak mu působí bolest mezi očima

---
damn-girl.pise.cz