Článek Potřebuju pomoc!

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Potřebuju pomoc!

03. 06. 2012 - 12:37

sayonara: Pokud by dotyčný vypadal normálně a zajímavě (normálně = ne jako šampón, děvkař, vyhul, dement, prostě chápat rozumně slovo "normální") a já nebyla zadaná, tak bych si s ním klidně začala psát, abych zjistila, jestli je inteligentní atd.

Nicméně nejsem si jistá, jak by na ostatní působil fakt, že o nich daný člověk ví moc věcí, jako kde bydlí, kolik má sourozenců atp. I když to taky není složité zjistit, každopádně chlubit se s takto nabytými informacemi může na někoho působit trochu creepy...

---
sayonara.pise.cz

03. 06. 2012 - 12:38

sayonara: Ale nejsem reprezentativní vzorek dámské populace, i když předpokládám, že tvůj kamarád s velkou pravděpodobností taky nebude a ani jeho vyvolená by neměla být...

---
sayonara.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:37

zlomenymec: Ale vždyť takový informace kamarád nezná :O

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 12:39

lvice: Zeptej si jí, jestli ráda jí. Řekne-li ano, tak řekni, že ty taky a jelikož toho máte tolik společného, pozvi ji na večeři. Řekne-li, že nerada jí, nebo neodepíše vůbec, je to v řiti

---
lvice.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:02

cukrenka®svetu.cz: To je luxusní.


---
cukrenka.svetu.cz

03. 06. 2012 - 13:38

zlomenymec: Já právě nevím, aby ji to nevyplašilo, i když je to vtipný

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 19:51

cukrenka®svetu.cz: Já si právě myslím, že je to úplně super. Ale některou by to mohlo vyplašit.

Ještě se mi líbí "Jé slečno, vy máte hezkýho pejska. Můžu si vás pohladit?" Ale to jaksi přes net nejde.

---
cukrenka.svetu.cz

04. 06. 2012 - 07:39

lentilka®sdeluje.cz: Jé slečno, vy máte hezkýho pejska... na mě kdysi jeden zkoušel. A pak mě manipuloval přímo do postele. Od tý doby jsem na tuhle hlášku těžce alergická...

---
lentilka.sdeluje.cz

04. 06. 2012 - 07:31

ava*: A jestli bude jako já, tak na tohle by ji nesbalil A akorát bych si řekla, proč mě nějakej neznámej někdo zve na večeři a co to má za trapný řeči.
No chlapče, máš to težký

---
ava.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:11

imperatrice: Víte, jaká je? Počítala bych předně s tím, že může bejt introvertní a stydlivá. Když budete hned v první zprávě mluvit o seznámení nebo nedej bože schůzce, vyděsí se a jste v koncích. Doporučuju nejdřív navázat jen písemný styk. Nějakou dobu si s ní dopisovat a pak teprve napsat: "chtěl bych tě vidět". Vím, o čem mluvím. Nevyděsilo by mě, kdyby mi přistála zpráva: "ahoj, jak se máš, dneska jsem tě zahlédl ve škole a moc ti to slušelo". Chtěla bych vědět, kdo to je! Kdyby rovnou napsal, že mě zve na večeři, vykroutím se.

Vaše introvertní stydlivka

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:19

walian: Tady bych s dovolením souhlasila, taky si myslím, že je lepší začít nenápadně, než se hned seznamovat. Tedy jistě, že i tím psaním se seznamuješ, ale tohle zní příliš... útočně. Jako bys chtěl lovit o_O

---
walian.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:37

zlomenymec: Na druhou stranu mají ženCký od přírody rády lovce, ne? Je to geneticky dané, bla bla bla

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:40

walian: Když myslíš, tak do toho Ale nevím, zda lovci zoufale hledají rady u spoluinternetníků

---
walian.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:46

zlomenymec: Jaký "zoufale"? Pche

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:51

imperatrice: Lovce ne. Nejsem žádná kořist a nechci bejt štvaná. Buďte RYTÍŘI! Dobývejte, nelovte.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:36

zlomenymec: Přesně! Na ženský se musí pěkně pomaloučku, polehoučku, ne?

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 13:48

imperatrice: Jo, trpělivě a nevzdávat to, a to ani když bude mít kámoš pocit, že za ní už neskutečně dolejzá. Nelze to přehnat. Když ta holka přímo neřekne, ať jí dá pokoj, znamená to, že jí má stále kontaktovat! A kdyby už neodepisovala, napsala bych jí ještě aspoň 4x a pak třeba po čase ještě jednou. Tím se kámoš nesnižuje - tu holku to akorát potěší, i když se rozhodne, že o něj nemá zájem. Pro něj to neznamená ztrátu hrdosti, jen získává plusy. Jeho úkolem je dobývat a ne přemýšlet o tom, jestli už to na tu holku nebude trochu moc.
A je dobrý psát ve chvílích, kdy to nečeká. Příklad: rozloučíte na ICQ, napíšeš "dobrou noc", vypneš to. A za 10 minut napíšeš ještě SMS s přáním hezkých snů. Já o tomhle sním a chlapi to nedělají!

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:09

zlomenymec: No já zase slyšel opačný názor, jakože když tohle muž dělá, tak ženská zjistí, že ho má v hrsti a chlapec ji omrzí :O -> zájem dávat najevo ano, ale ocaď pocaď...

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:53

imperatrice: Dělat ze sebe rohožku a bejt maximálně pozornej je rozdíl. Ozývala bych se obden až denně. Prostě napsat. Vzpomenout si, že psala zkoušku, zeptat se jí na to. Číhat, kdy bude mít svátek a napsat přání v 0:01. Prostě dávat najevo pozornost a že na ní myslím. Nemyslím zase poslat do tejdne 5 básniček a jednou do hodiny psát "myslim na tebe" nebo se opakovat.

Já to mám tak, že když mi chlap sejde z očí, rychle ztrácím zájem. Kamarád si jí prostě musí "udržovat", protože když se neozve tejden, začíná potom zase víceméně od nuly.
Chci těmi komentáři říct, že když máte vy chlapi o někoho zájem, máte o sobě dávat vědět častěji, než si myslíte. Řekla bych, že chlap ženskou mnohem častěji nebaví a omrzí v případě, kdyby dává najevo zájem stejně málo jako všichni předtím. A tedy ničím nepřekvapuje. Já osobně potřebuju neztrácet pocit, že o mě má stále zájem. Tak by měl ten můj pocit posilovat. Napsat třeba i v případě, kdy dopředu nahlásil, že o víkendu vůbec nebude mít čas. To pak ona nečeká, že bude psát a potěší jí, že on si na ní vzpomněl, přestože byl zaneprázdněn.

A řekla bych, že spíš když se ženská furt ozývá, tak omrzí chlapa. Ona má čekat, on dobývat.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 15:10

imperatrice: ...ale vám tady jde předně o ten první krok, to všechno ostatní bude 100x jednodušší. Důležitější je, aby se vůbec chytila. Zakomponujte tam nějakou tu otázku, aby jí to svádělo odpovědět. Nebo abyste právě vzbudili její zvědavost - aby chtěla zjistit, kdo to je.
A radím, i když je to hnusný teda.. Pokud kamarád není jó žádnej model a bude jí psát přes FB (protože napsat zprávu tam jde, i když jí nemá v přátelích), ať si změní profilovou fotku a není tam on osobně. A zamkne ostatní fotky samozřejmě. Stejně tak když ona bude požadovat fotku, oddálit to ("teď žádnou nemám, ale řeknu bráchovi, ať mě vyfotí"). Mohla by si taky hned v první vteřině říct "ježiš, ten vypadá" a nazdar. Jen ať nejdřív zaujme slovem, pozorností, milým chováním! Když ho ona uvidí až po nějaký době dopisování, nestane se, že by ho šmahem zavrhla - protože už bude znát jeho kvality a bude jí už jen pro ně připadat hezkej. Nezlobte se, ale lidi jsou někdy povrchní, i když říkají, že ne.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 15:36

zlomenymec: To je dobrej nápad, vzhled je důležitej.

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 15:35

zlomenymec: Nic proti, ale tohle já dělal ve všech vztazích a ve většině případů jsem zjistil, že to bylo asi spíš na škodu (a takovou zkušenost nemám jen já, ale i mí "bros"). Asi jsi v tomhle nějaká výjimečná, Imper

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 17:52

imperatrice: Tak udělej pokus a dělej to naopak. Vztah podle mě nedopadne ještě dřív nebo tě někdo předběhne.

Když se chlap dělá vzácným nebo čeká, co udělám já (obojí znamená, že to protahuje a to mě tááááák se*e), nedočká se. Možná v tom jsem výjimečná, možná ne.. Já jsem hlavně celou dobu mluvila o tom, jak se chovat zejména k introvertkám, protože ty jsou nejradši, když aktivita vychází od druhýho a ony můžou "jen" reagovat a ne něco podněcovat.

---
imperatrice.pise.cz

04. 06. 2012 - 07:43

ava*: Dost se mi líbí ta věta od Imper... dnes jsem Tě zahlédl a moc Ti to slušelo... Na druhou stranu bych byla opatrná s tím, že s četností zpráv to nemůžeš přehnat. A kdyby mi chlap napsal poté, co se se mnou rozloučil na icq... no, z toho jsem byla odvařená v sedmnácti, teď by mě to až tak nedojalo Možná jednou, ale kdyby to dělal častěji, tak by mě dost možná akorát prudil... A podle mě je lepší do vztahů icq vůbec nezatahovat, ale to už jsme někde jinde
Jako je to opravdu individuální... Hlavně bych se ale držela toho nebýt moc hrr.

---
ava.pise.cz

04. 06. 2012 - 08:31

zlomenymec: A já měl za to, že jsou všechny žencký stejný

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 08:46

ava*: Jo. A všichni chlapi jsou blbci a děvkaři

---
ava.pise.cz

04. 06. 2012 - 09:09

lentilka®sdeluje.cz:

---
lentilka.sdeluje.cz

04. 06. 2012 - 16:10

zlomenymec: A nejsou? Já bych jim nevěřil ani za... Ehm, no nic...

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 16:11

zlomenymec: "Ahoj, loni v únoru jsem Tě zahlédl a moc Ti to slušelo..." Takhle nějak?

---
zlomenymec.pise.cz

09. 06. 2012 - 15:09

imperatrice: "A kdyby mi chlap napsal poté, co se se mnou rozloučil na icq..."
Jo, stačí udělat to jednou! Ne denně. Kouzlo je v tom, že napíše, když to nečekám.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:07

tlapka: Ahoj, já teda ještě nejsem zrovna věrný čtenář, ale...
Jakožto docela uzavřená holka bych neocenila, kdyby mi narovinu napsal: "Neznáme se, ale chci se s tebou vidět.", bych si neřekla, že je psychopat, ale magor. Kdyby si se mnou nějakou dobu psal a poznávali bychom se, tak bych časem byla ke schůzce ochotnější. A pokud to chce trochu uspíšit, tak bych se asi chytla na něco ve stylu: "Ahoj, chtěl bych zajít na squash, ale nemám spoluhráče, nešla bys?" Ale taky bych ho už taky musela trochu znát.

---
tlapka.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:15

zlomenymec: A jak by měla ta ouplně první zpráva od neznámého ctitele vypadat? Aby udělala dojem :O

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:21

tlapka: Tak pokud "má k dispozici FB" znamená, že ji má v přátelích, prošla bych si třeba fotky a kdyby tam měla třeba psa, pochválila bych jí ho. A na něco bych se jí o něm zeptala, jakože když má taky psa, by to mohla vědět. Třeba, jestli je to její plemeno fakt tak divoké/poslušné/pelichavé jak se říká. Na mě by třeba udělalo dojem, že se můžu cítit takto užitečně. No a první krok by byl za ním. Pak může třeba napsat, jak rada pomohla. No a není možné, že se pak debata nerozjede!
Upřímně řečeno, mě si partner taky získal on-line. A jeho první zpráva mě určitě neohromila obsahem tolik, jako tím, že vůbec napsal a bylo s ním o čem mluvit.

---
tlapka.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:32

zlomenymec: Ehm, to, že má její FB neznamená, že ji má v přátelích. Protože nemá

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:37

tlapka: Však říkám, "pokud".

---
tlapka.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:42

zlomenymec: A když teda nemá?

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:20

imperatrice: Já bych si jakožto stydlivka neřekla, že je to magor, ale že moc tlačí na pilu a bála bych se ho. Bála bych se, že bude chtít hned něco víc, hned mě bude tahat do postele a tak. Obecně když na mě kdokoli vyvíjí nátlak, cukám se.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 14:22

tlapka: Ano, magor právě proto, že tlačí na pilu a myslí si, jak je nenápadný.

---
tlapka.pise.cz

03. 06. 2012 - 15:32

lentilka®sdeluje.cz: Obrázek
Do puntíku souhlasím s Imper. Dá se i tak trochu hrát na naši ženCkou zvědavost, takže ono "dneska jsem tě viděl a moc ti to slušelo" by měla ideálně vyvolat snahu zjistit, KDO mi to píše. A konverzace by se mohla rozvíjet.

---
lentilka.sdeluje.cz

03. 06. 2012 - 15:42

zlomenymec: V branži tomuhle říkáme "styl pana Tajemného"

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 21:25

lentilka®sdeluje.cz: A funguje. Na mě teda určitě. Ale těžko říct, jestli jsem reprezentativní vzorek...

---
lentilka.sdeluje.cz

03. 06. 2012 - 16:52

bitita*: ahojky, sice tu taky ještě nejsem věrnej čtenář, ale poradit se pokusím.. neosloví mě, když je na mě chlap moc hrr a jde na to moc rychle. Takže příklad, když mi přijde sms od neznámýho čísla typu "ahoj prdelko, rád bych tě viděl", jako už se mi párkrát stalo, tak to smažu a ignoruju..
Mě osobně zaujmou nenamyšlení inteligentní slušní chlapi.. Takže ať s ní zkusí navázat kontakt zatím tím milým dopisováním.. nebo jak tady řikaj ostatní, něco jí pochválit apod. - to nás holky vždycky potěší, když je chlap všímavej apropo, on jí viděl jen na fotce na facebooku??

---
bitita.pise.cz

03. 06. 2012 - 17:31

zlomenymec: Viděl jí jednou osobně, ale nemluvili spolu

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 23:37

bitita*: áha.. no, pár tvých článků už jsem si přečetla (mimochodem moc pěkně napsaný ) takže musím říct, že mi to začíná být pomaalu jasné ale pěkně jsi to zamotal a zblbnul nás chce to nějak zjistit, jakej je charakter a povaha, ale tak myslím, že to se dá trochu odhadnout, pokud jí viděl osobně, ne? a nebo (teď v noci asi vymyslim kravinu, ale když má ten "kamarád" její facebook, tak co takhle pokecat s někým z jejich přátel který má ona na fb a dozvědět se na dotyčnou nějaký info)? myslím si, že pak by to bylo snazší se s ní seznámit, když už by tak trochu tušil, co je zač a přeci jen to její icq musel taky od někoho zchrastit, když on sám s dotyčnou nemluvil, ne?

---
bitita.pise.cz

04. 06. 2012 - 08:41

zlomenymec: ICQ se dá splašit pouze pomocí jména, ehm
Sondovat informace přes její přátele? Co na to zbytek respondentek? I když ona má nastavené, že její "Zeď" na FB můžou vidět i ne-přátelé, takže si její statusy můžu přečíst. Tak třeba vím, že má ráda tu kapelu UDG nebo jak se to jmenuje

---
zlomenymec.pise.cz

05. 06. 2012 - 04:07

bitita*: jsem ti řikala, že v takhle ranních hodinách (kdy se ještě učím na zkoušky), asi nevymyslím nic moc kloudnýho

jéé, UDG - zrovna tahle kapela je dobrá.. vidíš, dobrej začátek - víš, co ráda poslouchá za hudbu a o čem s ní později prohodit pár vět souhlasim s ostatními že je nejlepší nápad jí napsat, jestli by neměla zájem popovídat..a nějak hezky a mile jí v té zprávě oslovit..a uvidíš, co odepíše když se to bude vyvíjet dobře, tak máš šanci jí pak pozvat třeba někam na procházku, na zmrzku, do botanický nebo třeba i do zoo.. to si myslím, že je pro začátek lepší a uvolněnější, než hned večeře moje zkušenosti O když se o mě kdysi snažil jeden klučina, vytáhl mě na celodenní vejšlap do hor na rozhlednu, že jsem na něj pak ještě tejden myslela, páč jsem měla puchejře na nohou ze špatnejch botasek - takže takhle si to u mě jeden chlap kdysi zavařil hlavně se toho neboj, nemáš co ztratit, můžeš jen získat

---
bitita.pise.cz

03. 06. 2012 - 18:24

lvice: No to se nám to tu rozjíždí! Blbý je, že vůbec nevíme, jaká ta holčina je. Já mám ráda originalitu, nenucenost a smysl pro humor. Takže kraviny typu "dneska ti to slušelo; jak se máš; co děláš, když nejsi ve škole" a snaha utáhnout mě na sport na mě nefungují. Mám ráda, když se hraje na pohodu, která se tu a tam okoření lehkým dvojsmyslem

---
lvice.pise.cz

03. 06. 2012 - 20:42

zlomenymec: To nevíme, no Tady pomůže už jenom trocha toho FB stalkingu

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 21:36

lentilka®sdeluje.cz: Blbý je, že ani ten kamarád neví, jaká ta holčina je, když ji viděl jen jednou... zdálky... rozdávat testy...
Ale my jsme kámošky, ne? A přejeme mu úspěch, ne?
Sport by mě teda taky nezaujal. Ale lehké dvojsmysly by mě znechutily. Hned ze začátku teda určitě.
Nemáte to lehký, kluci. Jste lovci, jste přímí, jednoduší, rovní. Při lovu na mamuta - ideální. Při lovu samičky...

---
lentilka.sdeluje.cz

03. 06. 2012 - 21:50

imperatrice: Já jsem blbá. Mně to nedošlo. Takže jestli jí ten "kamarád" bude psát přes FB, radím použít jako profilovku jeho pohled, kterej tu byl onehdá v titulku. A vyřízeno.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 22:11

lentilka®sdeluje.cz: No že jo. Tak sexy pohled se hned tak nevidí!!
(říká šestatřicetiletá, dvakrát rozvedená matka dvou dětí )

---
lentilka.sdeluje.cz

03. 06. 2012 - 22:42

zlomenymec:

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 22:41

zlomenymec: Který pohled přesně myslíš? Pokud vím, byly tu dva, ale ten jeden byl pohled přímo "do objektivu"... Tak ten?

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 22:43

imperatrice: Já o dvou nic nevim. Viděla jsem jeden, ten s mečem. Byl to vlastně Meč s mečem.

---
imperatrice.pise.cz

03. 06. 2012 - 22:58

lentilka®sdeluje.cz: Jo, přesně tenhle. O jiném taky nevím. A přesně tenhle bych použila.

---
lentilka.sdeluje.cz

03. 06. 2012 - 23:03

zlomenymec: Že by fakt vzbuzoval až takové emoce? No, za pokus by to možná stálo...

---
zlomenymec.pise.cz

03. 06. 2012 - 23:29

lentilka®sdeluje.cz: Chtěl jsi poradit? Imper je o (skoro) dvacet let mladší, než já. Působilo to na nás na obě. Tak co řešíš.

---
lentilka.sdeluje.cz

04. 06. 2012 - 07:30

ava*: Ano, vzbuzoval

---
ava.pise.cz

04. 06. 2012 - 08:42

zlomenymec: Vy tady ze mě děláte nějakej sex symbol nebo co

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 09:02

lentilka®sdeluje.cz: My ho z tebe neděláme. My tě tak vidíme. Trochu sebevědomí, mladej!

---
lentilka.sdeluje.cz

03. 06. 2012 - 22:40

zlomenymec: Zdálky ne, taky mi zkontrolovala průkaz a řekla "Děkuju." !
... Aj, teď jsem to vyslepičil

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 11:07

lvice: Bože, vy mi teda zasíráte email! Doufám, že budu pozvaná na svatbu.

---
lvice.pise.cz

04. 06. 2012 - 16:11

zlomenymec:

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 17:01

dvirka: Souhlasím s Imperatrice, nic moc hr...všiml si na ní něčeho zajímavého? Vím, že ji viděl z dálky, ale ať upřímně napíše, co ho na ní zaujalo. Něco, co bude znít inteligentně, nenuceně a bude se to příjemně poslouchat a hlavně to podnítí její zvědavost tak, že odepíše. Hlavně ať neoslovuje slovy kočko nebo nepíše, že má hezký zadek apod. Jsou holky, kterým se to líbí, ale pak takové jako já, co nezareagují. Ať zapojí trochu poetismu, to se holkám vždycky líbí. (např. Ahoj, vím, že se neznáme, ale viděl jsem Tě (tam a tam) a zaujala jsi mě a (teď přidat něco nápaditého, co mě zrovna nenapadá ). Ať to zkusí jakkoli, aspoň trochu na úrovni, nemá co ztratit, může jen získat.

---
dvirka.pise.cz

04. 06. 2012 - 17:08

zlomenymec: Já mu to vyřídím Ale neřekl bych, že nemá co ztratit- právěže má! Ale když to nezkusí, tak to ztratí určitě.

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 17:50

zlomenymec: Tak co teda napsat, co podniknout? Jsem stejně bezradný jako na začátku

---
zlomenymec.pise.cz

04. 06. 2012 - 23:00

imperatrice: Vyber si, rad se tu sešlo asi dost. Hop nebo trop je to tak nebo tak. Hlavně něco udělej - zvýšíš si šance, než když budeš dalšího půl roku přemejšlet.

---
imperatrice.pise.cz

04. 06. 2012 - 23:15

márinka: Tak tohle je i moje řeč.
Bojuj, Mečoune, bojuj!

---
marinka.pise.cz

04. 06. 2012 - 23:22

lentilka®sdeluje.cz: A hlavně jemně a pomalu, my holky jsme křehké květinky!
Držíme palce a koukej nás informovat, když už jsi nás zainteresoval (a vyvolal smrtelnou zvědavost... ).

---
lentilka.sdeluje.cz

04. 06. 2012 - 22:24

marinka: Kamarád jo*významně zdvihá obočí*?
Tak mu teda vyřiď, že když se mu nějaká slečna líbí, tak by jí měl asi oslovit. Nějak běžně, já nevim, jakkoliv, nemusíš hned posílat fotku a dělat nejzajímavějšího ze všech.
Třeba něco jako: "Ahoj kočko, nechceš pokecat?" (upravit dle Tvého, sorry ,dle kámošovo vyjadřování).
99% se ještě aspoň než Tě pošle někam optá proč a taky kdo jsi? Jsme od přírody zvědavé duše.Hovor je navázán!!!Jo a nelži, stejně by se časem všechno profláklo. Jo a lichotit, lichotit, lichotit. To dělá dobře každej ženskej(nejen ženskej).
PS: Pozdravuj kámoše a ať to dobře dopadne, jo a taky ať se tak nepodceňuje. Každýmu se líbí něco jinýho ať už jde o fyzično nebo duševno!!!!!

---
marinka.pise.cz

05. 06. 2012 - 14:51

monuminous: "Viděl jsem tě tuhle a moc ti to slušelo" asi není špatné, ale už je tam přímá deklarace milostného zájmu. Má-li to být pomaloučku polehoučku, spíš bych na to šla přes studentskou pospolitost: "...to budeš ty, co jsem tě viděl ve škole. Co studuješ? Já studuju támhleto..." A teprve až by se rozvinula nějaká debata, pokročila bych kousek dál, podle situace.

06. 06. 2012 - 14:51

maydayberry®svetu.cz: Co to vidím po jednom století nebytí na tvém blogu...
Básnička! Literární střeva na to máš. Pokud nechceš být zbytečně kreativní a nějak to nedopatřením zabít, když slečnu moc neznáš, čti dál:
Co mám osvědčený - takový "napsání omylem", ale vlastně schválně. Napíšeš text jakoby pro někoho jinýho a pošleš jí. Pak to shodíš na překlep, nečitelnej mail na ubrousku nebo tak něco... V drtivé většině případů jsem se takhle po netu opravdu dost zakecala, i když jsem se často opravdu náhodou překlikla.
Nejsem zas tak normální případ, ale obvykle mi stačí hodina konverzace na to, abych věděla, jestli mi ten člověk stojí za osobní setkání (týká se obého pohlaví)...
Good luck!
P. S. Na toho kamaráda ti fakt neskočím.

---
maydayberry.svetu.cz

08. 06. 2012 - 15:36

médea: Napsala bych pravdu.

18. 06. 2012 - 17:19

dvirka: Tak co, už ses s tím pohnul? Jak říká Imperatrice, něco udělej. Nejlepší je spontánnost, jak nad tím budeš týdny přemýšlet ničeho nedocílíš.

---
dvirka.pise.cz